Subject: PL24-20-21. Sinilille liitumine madalpingel
From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 11:46:06 +0300

Tere,

Anname teada, et OÜ Pluvo Eesti tegeleb Sinilille liitumise madalpingel
projekteerimisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Projekti raames Sinilille liitumiseks madalpingel 11706 Kolu-Kurena tee
kinnistul asendatakse olemasolev õhuliin uue õhuliiniga AMKA 3x70+95
mastide 6-7 vahel.

Enne ehitustööde algust ehitaja teavitab Teid ehitustöödest 3 päeva ette.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.